• Főoldal
  • Hírek
  • Műsor
  • Előadások
  • Együtt.szabadon
  • Kapcsolat
  • Bérlet

  • Előadások:

    • Repertoár előadások
    • Archív előadások
    • Élet.történetek.hu - A sorozat

      Színházi sorozat valós történetekről 

      A sorozat minden darabja egy-egy igaz történeten alapul.  Lengyel Nagy Anna, a szerző ,  egész életében  mániákusan gyűjtötte  kis emberek nagy történeteit. „Negyven ​​éve beszélgetek velük.  „Civilek”, névtelenek, ismeretlenek. Közülünk valók.  Negyven éve nem tudok hozzászokni ahhoz a sok csodához, groteszk fintorhoz, tragikumhoz és bölcsességhez, ami egy emberi sorsba belefér." Pelsőczy Réka vezetésével színész-rendező párosok állítják most elénk ezeket a különféle sorsokat, hétköznapi emberek egyéni, mégis különleges, mindannyiunkhoz szóló igaz történeteit. Lengyel Nagy Anna igaz történetei színpadra alkalmazva.

      Az előadások a Spinoza Színházban láthatók. 

      --

      1. rész: Levél Apámhoz - Nővérek

      Személyes levél a sose ismert apához, amelyben ott dadog és forrong az a nagy kaland is, amit mi XX. századnak hívunk. Két nő szereti ugyanazt a férfit. A férfi meg mindkét nőt. Összerakható-e bűn és bűnhődés, árulás, megbocsájtás a feltétlen szeretettel? Három személyes  szenvedély, ami a halállal se ér véget.

      Előadják: Egri Márta és Egri KatI

      Rendező: Cseh Judit

      "A kétszer negyven perc alatt két teljes élet bontakozik ki, igazi emberek igazi színdarabba illő sorsát látjuk. Egyáltalán nem kizárt, hogy a nézőtéren is ülnek olyanok, akik hasonló határhelyzeteket átéltek, de mindenkiből mégsem születik előadás. Nyomokban akár ebben a két asszonyi sorsban is magunkra ismerhetünk, ha meghallgatjuk őket. A sorozat feltétlenül alkalmas arra, hogy a felvetett élethelyzetekkel azonosuljunk, és ha hasonló gondok nyomasztanak minket, ezeket könnyebben dolgozzuk fel." - mezeinezo.hu

      JEGYVÁSÁRLÁS

      2. rész: Pira - Bella

      Két tévedés. Egy lány fiútestben születik és ezért megjárja a poklot. Egy született prosti  – ahogy ő vall magáról -  tanítónéni testben születik, de a mai magyar valóság közbeszól.

      Előadják: Borbély Alexandra, Ullmann Mónika

      Rendező: Szabó Máté

      "Két monodrámásított hétköznapi sors, mely Zöldi Gergely dramaturgiai ténykedése során egyszerre élőbeszédszerűen anekdotázó, kitérőkkel teli, mégis feszesen pontos, a drámai építkezés ívét észrevétlenül is srófolni képes. Ajtók nyílnak, ajtók a lelkekre. Ajtók, amelyek maguk előtt marasztalnak. Szabó Máté finoman terelgető rendezése nyomán ezek az ajtók a másik ember csodájára – élettörténetük csodájára nyílnak." - potszekfoglalo.hu

      JEGYVÁSÁRLÁS

      3. rész: A mi Józsink - Erzsike

      Mi is kell ahhoz, hogy egy, sokáig állati sorban tartott kisember a saját(!) csillogó Mercedesét vezethesse? Hogy - egy adott pillanatban - ő parancsolhasson a rettegett Vezérnek?  Hogy megforduljon a világ?  Hogy mi kell hozzá? Kelet-Európa újkori történelmének összes  fintora. Privát történelem -  szigorúan alulnézeti szempontból. És ahhoz mi kell, hogy egy egyszerű parasztasszony képes legyen kikaparni  a gyerekét a biztosnak látszó halálból? Zsigeri őserő, vak zsigeri hit, nem kevés csoda, meg, talán, alkalmanként egy-egy kisfröccs. Két himnusz az élethez.

      Előadják: Epres Attila - Lázár Kati

      Rendezők: Pelsőczy Réka, Keresztes Tamás

      "A Keresztes Tamás által hangolt Erzsike-féle rendíthetetlenség teljesen más szövetű, mint A mi Józsinké, mégis ikertestvéri rokonságban áll vele. Amíg Epres Attila “belenő” az élet elnyomhatatlan áramába, addig Lázár Kati maga diktálja eme áramlást. Mindkettőben akkora erővel, leplezhetetlen vehemenciával tör elő mégis, hogy ennek rendíthetetlensége magával cipel minket is, átemelve önmagunk kesergős, el-elakadó hétköznapiságán – kár is lenne tagadni: ez az, ami ránk is fér, és amit nem lehet elégszer sulykolni belénk." - potszekfoglalo.hu 

      JEGYVÁSÁRLÁS


      Az előadások hossza 90 perc egy szünettel. 


       

    • Second life, avagy Kétéletem

      Nincs olyan ember, aki ne játszana el a gondolattal, mi lett volna belőle, ha valami vagy ha minden másképp alakul az életében. Az előadás alkotói ezúttal ezt a játékot veszik komolyan és ezen keresztül vallanak magukról, tévedéseikről és vágyaikról. Öt fiktív élettörténet jelenik meg, és ezekben találkoznak egymással az alkotók valós vagy elképzelt alteregói.

      Az előadás hossza: 90 perc, egyrészben

      rendezte: Dömötör András

    • Valódi hamisítvány

      Maude különc, szabadszájú és harsány nő, Lionel pedig kifogástalan modorú, művelt és meglehetősen cinikus férfi. Ők ketten talán soha nem találkoztak volna, hiszen Maude munkanélküli pincérnőként egy lepukkant lakókocsiparkban él Kaliforniában, Lionel pedig egy neves művészeti alapítványnál dolgozik a kontinens másik felén, New Yorkban. Csakhogy Maude-nak van egy féltve őrzött kincse: egy szerinte milliókat érő Jackson Pollock festmény, aminek a valódiságáról szeretne hiteles szakértői véleményt kapni, és most Lionelre vár a feladat, hogy megállapítsa, Maude festménye valódi-e vagy csak hamisítvány. Azonban találkozó, vagyis a hivatalos értékbecslés nem úgy sül el, ahogy normálisan számítanánk rá: és nemcsak a képről, de szinte minden másról is kiderül, hogy nem az, aminek elsőre látszik...

      Stephen Sachs amerikai szerző vígjátékát hihetetlen sikerrel játsszák a világon mindenütt, és most magyarul is látható ez a végtelenül szórakoztató, lebilincselő darab, ami igazi jutalomjáték két olyan sziporkázó humorú, zseniális színésznek mint Hernádi Judit és Kern András. 

      Az előadás hossza: 90 perc, egyrészben

      rendezte: Valló Péter

    • Mojo

      1958-at írunk, a londoni Soho pezsgő klubélete a gyerekcipőben járó rock’n’roll-élet legkülönfélébb figuráit sodorja össze. A sötét lebujok környékén indulófélben lévő sztárocskák, az új zenétől megrészegült rajongók, piti bűnözők és veszélyes nehézfiúk, szerencsétlen ügyeskedők és nagypályás játékosok gyülekeznek. Kábítószer és muzsika, kiszolgáltatottság és hatalom, emberek életét magasba röpítő vagy örökre leromboló ügyes húzások és árulások kora ez – ami éppen történik, és ami ekkor készülődik, a rákövetkező évtizedekben fenekestül forgatja majd fel nem csak a zenei világot – hanem mindent. Akik látják ezt, azok résen vannak, hogy idejekorán szeletet hasítsanak maguknak a tortából. Kíméletlen és sötét, ellenállhatatlanul vicces és éjszaka-szagú történet egy klubról és csapatáról. 

      Az Atlantic Club üdvöskéje, Silver Johnny igazi sztárnak ígérkezik. A közönség őrjöng érte, az éjszakai mulató csaknem felrobban minden áldott este. Ezra, a tulajdonos féltékenyen őrzi és csak magának akarja ezt a csodafiút. Egyik nap Ezrát félbe vágva találják a kukában a klub hátsó bejáratánál. Helyettese, Mickey közli a klub csapatával: a főnököt a félelmetes Sam Ross bandája ölte meg, méghozzá azért, hogy ma este eljöjjenek, és erőszakkal vegyék át a klubot. Lassan esteledik, az ajtóban gyülekezni kezdenek a rajongók, a fiúk pedig, vegyes lelkesedéssel az ügy iránt, elbarikádozzák magukat odabenn, hogy felkészüljenek az ostromra…

      Jez Butterworth darabja 1995-ben debütált a londoni Royal Court színházban, olyan, később Hollywoodban is nagy karriert befutó, hazánkban sem ismeretlen színészekkel a szereposztásban, mint Tom Hollander, Andy Serkis vagy Aidan Gillen, a 2013-as felújításban pedig Ben Whishaw, Brendan Coyle és Ruper Grint játszották a főszerepeket. A darab (a szerző által rendezett) filmváltozatában maga Harold Pinter is játszott. A kritikusok és a közönség hatalmas felbolydulással és rajongással fogadta az ezzel a darabjával debütáló szerzőt. A lapok az ádázul vicces, elképesztően bizarr történetmesélést magasztalták, és megörökítették, ahogy a premieren a közönség minden egyes tagja érezte, hogy itt valami különleges született – John Osbourne 1956-os “Dühöngő Ifjúság”-bemutatója óta nem debütált senki nagyszínpadon a Royal Courtban. 

      Most ennek a virtuóz nyelvezetű és kacagtatóan fekete humorú darabnak a magyarországi ősbemutatójára kerül sor a Belvárosi Színházban, különleges szereposztásban.

      Az előadás 16 éven felülieknek ajánlott!

      Az előadás hossza: 150 perc, két részben

      rendezte: Göttinger Pál

    • Varsói melódia

      Van a politika, és van a szerelem.

      Ennek a két dolognak elvileg semmi köze egymáshoz.

      De volt, hogy volt.

      Van, hogy van.

      Milyen kár.

      90 perc, egy részben

      rendezte: Kocsis Gergely

    • Nóra II.

      Kopogtatnak. Az ajtó nyílik, mögötte Nóra áll – tizenöt évvel azután, hogy Ibsen nagy botrányt kavart és betiltott klasszikusában becsapta maga mögött. Miért jött? Mi történt vele azóta? Megérte kivívnia függetlenségét? Mit akar azoktól, akiket akkor elhagyott? Mit szólt hozzá a társadalom? És mit szólunk hozzá mi, a 21. században? 

      A fiatal szerző friss darabja tavaly hatalmas kritikai és közönségsikert aratott hazájában, a Broadway valóságos szenzációja volt. Sziporkázó humorral és nagy emberismerettel tárja elénk a színháztörténet egyik legzajosabb ajtócsapásának utóhatásait.

      Az előadás a Szentendrei Teátrum  és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre.

      Az előadás hossza: 90 perc, egy részben

      rendezte: Galgóczy Judit

    • Mi és Ők

      Egy kisfiú és egy kislány. Az iskola első napja. Harmincöt terrorista.

      Ezerkétszáz túsz, ebből hétszázhetvenhét tanuló.

      A 2004-es beszláni túszdráma.  Egy kisfiú és egy kislány.

      Az előadás a Szentendrei Teátrum és a FÜGE és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre.


      Az előadás hossza: 65 perc, egy részben

      rendezte: Fehér Balázs Benő

    • Három esős nap

      Vajon ismerhetjük-e valójában a szüleinket? Értjük őket? Tudjuk milyenek voltak fiatalon? Voltak-e álmaik, vágyaik, mi érdekelte őket, mit éreztek, mi bántotta őket? 

      Egy műterem lakás New Yorkban a 60-as években, két ifjú építész és egy fiatal nő: épp csak belefognak az életbe. Ugyanaz a lakás a 90-es években, már felnőtt gyermekeik próbálják megérteni szüleiket és ezáltal önmagukat. Egy talált napló, benne szűkszavú tőmondat: Három esős nap. Vajon mit jelenthet? Mi történt akkor? 

      A következő generáció, évtizedekkel később, csak találgathat. Ha a kérdéseket nincs már kinek feltenni, vajon megfejthetjük-e a titkokat? 

      Amerikában Julia Roberts színpadi bemutatkozása volt a darab, Paul Rudd és Bradley Cooper oldalán. Angliában az egyik főszerepet Colin Firth alakította. Nem véletlenül: Richard Greenberg darabja igazi jutalomjátékot kínál, hiszen ugyanazok a színészek játsszák a szülőket és későbbi felnőtt gyermekeiket. 2018 őszén, az Orlai Produkció három kitűnő színésze, Kovács Patrícia, Schruff Milán és Szabó Kimmel Tamás együtt vág neki az izgalmas kalandot ígérő feladatnak.

      Az előadás hossza: 1 óra 50 perc, egy részben


      rendezte: Novák Eszter

    • Férjek és feleségek

      Az egyik szakít és új szerelem után néz. A másik ettől sokkot kap, és hirtelen észreveszi, hogy talán új szerelem után kellene nézni... Akkor is együtt, vagy mostantól külön? Mi a jobb, mi az őszintébb, mi az üdvözítőbb? A nagy mulattató, Woody Allen komédiájában két pár kénytelen szembenézni házasságának állapotával. Melyik döntés jelenti a jó megoldást? Egyáltalán létezik mindenki számára jó megoldás? 

      Röhejes helyzetekbe tudjuk hozni magunkat, annyi biztos...

      Az előadás hossza: 1 óra 40 perc, egy részben

      rendezte: Szabó Máté

    • Vénusz

      Két öreg barát, két  híres színész hétköznapjait mindenestül felforgatja egy fiatal lány. Az egyikük a mennyországban érzi magát vele, a másikuk életét pokollá teszi.

      Történet az öregségről és a fiatalságról, az utolsó szerelemről – fanyar humorral, parádés szereposztásban.

      Az előadás a Budaőrsi Latinovits Színház és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre.

      Színpadra alkalmazta: Török Tamara

      rendezte: Deák Krisztina

    • Vadméz

      Van, akinek minden megadatik: humor, intelligencia, kényelmes élet és tisztes egzisztencia... no meg négy gyönyörű nő szerelme, akik közül az egyik ráadásul a hű felesége. Közeleg a nyár, kezdődnek a kerti mulatságok, és az egyre nagyobb hőségben lassan mindenki fejét veszti a napfénytől, az alkoholtól – és a szenvedélytől.

      Michael Frayn, a magyar színpadon is méltán népszerű vígjáték-szerző vérbeli "tévedések vígjátékát" írt, de ha a történet ismerősnek hatna, az nem feltétlenül tévedés... 

      rendezte: Znamenák István

    • Széttépve

      Zenés szembenézés Szabó Kimmel Tamással.

      “Vajon miért választja az ember az élet helyett az élet villanásnyi illúzióját?

      Mi az, amiért az olykor biztonságos családi hátteret, a tiszta jövőt egy koszos gyorséttermi WC-re váltja?

      Mi az a pillanat ahol megszületik a döntés, hogy fejjel csússzunk lefelé a lejtőn?

      A függőség mindenki életében megtalálható, hol észrevehetetlenül, hol látványosan.

      Előadásunk az embert boncolgatja a döntést vizsgálja és igyekszik bemutatni, hogy az élet, néha tényleg csak egy pillanaton múlik!

      Igaz történetek, zene, fény és sötét.

      A döntés a miénk, de talán létezik kiút...”

      Az előadást 14 éven felülieknek ajánljuk. 

      rendezte: Novák Eszter

    • Riviéra

      „... Évek óta növekvő csodálkozással figyelem az erőfeszítést, ahogy Molnár kritikusai a talpára próbálják állítani makacsul és rendületlenül azt a piramist, amit ez a pompás szerző egész könnyedén és természetesen a hegyire állítva egyensúlyoz az ujja végén -  nem akarván belátni, hogy az artistaprodukció szépsége éppen abban rejlik, hogy ez a piramis a hegyén áll s nem a talpán ... Ha a piramist nem akarjuk erővel talpra állítani, nem követelünk Molnártól olyasmit, amit ő nem is ígért soha. Zavartalan élvezettel és gyönyörűséggel bámulhatjuk a hegyére állított piramis merész produkciójának szépségét. - Az a színpadi ötlet, hogy valaki, aki ellenségével nem mer szembeszállani, dühében hősködve szembeszáll az ellenség tehetetlen árnyékával, egy róla készült viaszbabával, színpadi ötletnek elsőrangúan mulatságos, pompás, eredeti, újszerű, zseniális – műfajszerűen a legjobb, legnemesebb vígjátékanyag, shaw-i, molière-i, csaknem cervantesi trouvaille.” Karinthy Frigyes 1926, Nyugat


      Az előadás a Vaskakas Bábszínház Győr és az Orlai Produkciós Iroda és a FÜGE együttműködésében jött létre.

      rendezte: Benedek Miklós

    • Mr. Sloane szórakozik

      Egy szép napon a negyvenes éveiben járó, apjával élő Kath egy húsz év körüli fiúval tér haza. Anyai ösztöneitől és szerelemvágyától hajtva befogadja házukba a vonzó árvát, aki hamarosan a nő bátyját, Edet is ujjai köré csavarja. Apjuk, Kemp kezdettől gyanakodva szemléli a jövevényt: felismerni véli benne volt főnöke gyilkosát.  S miközben a testvérek egyre elkeseredettebb küzdelmet folytatnak a fiú kegyeiért, és a múlt elhallgatott, szőnyeg alá söpört bűnei, titkai is felszínre kerülnek, megállíthatatlanul száguldunk a „brutális” végkifejlet felé.

      De a vég ebben a krimiszerűen megírt rendkívül humoros történetben az utolsó pillanatig megjósolhatatlan, hiszen szereplőink kétségbeesett szeretet-éhségükben bármire képesek…

      A későbbi pályatárs, a Magyarországon is rendkívül népszerű Martin McDonagh világát előlegező, gyilkos humorú darab Parti Nagy Lajos ehhez a produkcióhoz készült, vadonatúj fordításában kerül színre.

      Joe Orton : Entertaining Mr. Slone, című darabjának  magyar szöveget Parti Nagy Lajos készítette.

      Az előadás a FÜGE és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre.

      rendezte: Guelmino Sándor

    • Hurok

      Először Puzzle címmel írt Kerékgyártó darabot, majd ebből készült a szerző Hurok című regénye. Bagossy László a darabnak a  Stuttgarti Theater tri-bühnében rendezett német nyelvű előadásába a regényből is beemelt részeket. Annak az előadásnak a  szövege alapján készült,

      ez a magyarországi ősbemutató.

      Az előadás kegyetlenül éles reflektorfénnyel pásztázza a magyar társadalom szinte teljes keresztmetszetét, a minisztertől a drogos fiúig, a nagyvállalati vezérigazgatótól a bolti eladóig.

      A történet mintázata régről ismert, Arthur Schnitzler a huszadik század fordulóján írt Körtáncának szerkezetét eleveníti fel a szerző, de míg ott a történet továbblendítője az erotika, a szexuális aktus, – a társadalom különféle bugyraiból újabb és újabb csábítók és elcsábítottak tűnnek föl – addig a Hurokban napjaink emberének alávetettsége, kiszolgáltatottsága mozgatja a történetet. A megalázottból a következő jelenetben megalázó lesz, aki éppoly kegyetlenül kínozza áldozatát, ahogy őt kínozta nemrég valaki, akinek ez hatalmában állt. És persze mindenütt ott a pénz, az anyagi haszon, a mohóság. Fájóan hiányzik viszont a szolidaritás, az irgalom, és ahol ez mégis megjelenik, ott…de ez, kiderül az előadásból.


      rendezte: Bagossy László

    • Becéző szavak

      Vannak strapás anyák. Sziporkázóak, szórakoztatóak, de a legrosszabbkor szólnak, tapintatlanok és mindig hibátlanul szúrják be a legbrutálisabb megjegyzést. Ha nem a mi bőrünkre menne, boldogan élveznénk imádnivaló humorukat. Na, Aurora ilyen. Pedig mindig a legjobbat akarja, az egész életét parkoló pályára állítja, hogy végre gatyába rázza a lányáét – aki mellesleg férjes asszony, és gyerekei vannak. Mert ő megmondta előre.

      Az emlékezetes regény és film után, az Esőember adaptálójának jóvoltából – színpadon is bemutatkozik a komikus helyzetekben bővelkedő történet. Ami mindenekfelett arról szól, hogy sohasem késő az őszinteség... 

      Larry McMurtry regénye és a Paramount Pictures Corporation filmprodukciójának James L. Brooks által írt forgatókönyve alapján.

      A Szentendrei Teátrum és az Orlai Produkciós Iroda közös előadása


      rendezte: Kocsis Gergely

    • Élet.Történetek.hu... A nővérek - Levél Apámhoz!

      Két nő szereti ugyanazt a férfit. A férfi meg mindkét nőt. Összerakható-e bűn és bűnhődés, árulás, megbocsájtás a feltétlen szeretettel? Három személyes  szenvedély, ami a halállal se ér véget. Személyes levél a sose ismert apához, amelyben ott dadog és forrong az a nagy kaland is, amit mi XX. századnak hívunk.

      ----

      Igaz történetek sorozata a közelmúltból

      Sorozatunk minden darabja egy-egy igaz történeten alapul.  Lengyel Nagy Anna, a szerző ,  egész életében  mániákusan gyűjtötte  kis emberek nagy történeteit. „Negyven ​​éve beszélgetek velük.  „Civilek”, névtelenek, ismeretlenek. Közülünk valók. Negyven éve nem tudok hozzászokni ahhoz a sok csodához, groteszk fintorhoz, tragikumhoz és bölcsességhez, ami egy emberi sorsba belefér." Pelsőczy Réka vezetésével színész-rendező párosok állítják most elénk ezeket a különféle sorsokat, hétköznapi emberek egyéni, mégis különleges, mindannyiunkhoz szóló igaz történeteit.

      Lengyel Nagy Anna igaz történetei színpadra alkalmazva

      Előadás hossza: 80 perc, két részben

      rendezte: Cseh Judit

    • Élet.Történetek.hu... Pira Bella

      Két tévedés. Egy lány fiútestben születik és ezért megjárja a poklot. Egy született prosti - ahogy ő vall magáról - tanítónéni testben születik, de a mai magyar valóság közbeszól.

      ---

      Sorozatunk minden darabja egy-egy igaz történeten alapul.  Lengyel Nagy Anna, a szerző, egész életében mániákusan gyűjtötte kis emberek nagy történeteit. „Negyven ​​éve beszélgetek velük.  „Civilek”, névtelenek, ismeretlenek. Közülünk valók. Negyven éve nem tudok hozzászokni ahhoz a sok csodához, groteszk fintorhoz, tragikumhoz és bölcsességhez, ami egy emberi sorsba belefér." Pelsőczy Réka vezetésével színész-rendező párosok állítják most elénk ezeket a különféle sorsokat, hétköznapi emberek egyéni, mégis különleges, mindannyiunkhoz szóló igaz történeteit.

      Az előadás a Független Színművészetért Alapítvány és az  Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre!

      Az előadás hossza: 80 perc

      rendezte: Szabó Máté

    • Élet.Történetek.hu...A mi Józsink - Erzsike

      Sorozatunk minden darabja egy-egy igaz történeten alapul.  Lengyel Nagy Anna, a szerző, egész életében mániákusan gyűjtötte kis emberek nagy történeteit. 

      Mi is kell ahhoz, hogy egy, sokáig állati sorban tartott kisember a saját(!) csillogó Mercedesét vezethesse? Hogy - egy adott pillanatban - ő parancsolhasson a rettegett Vezérnek?  Hogy megforduljon a világ?  Hogy mi kell hozzá? Kelet-Európa újkori történelmének összes  fintora. Privát történelem -  szigorúan alulnézeti szempontból.

      És ahhoz mi kell, hogy egy egyszerű parasztasszony képes legyen kikaparni  a gyerekét a biztosnak látszó halálból? Zsigeri őserő, vak zsigeri hit, nem kevés csoda, meg, talán, alkalmanként egy-egy kisfröccs.

      Két himnusz az élethez.


      Az előadás a Független Színművészetért Alapítvány és az  Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre!

      Az előadás hossza: 90 perc, két részben

    • Egy őrült naplója

      Gogol Egy őrült naplója című „pétervári elbeszélését” állítja színpadra Bodó Viktor 2016 tavaszán monodráma formájában. A történet főszereplőjét, a szemünk láttára a realitásérzékét folyamatosan vesztő, vagy már eleve labilis valóságérzékelésű hivatalnokot Keresztes Tamás játssza, aki nem először kap főszerepet Bodó-előadásban, rá épült a Katona József Színházbeli híres Ledarálnakeltűntem is amely érdekes párhuzamként szintén egy kiszolgáltatott kisember kényszerű ámokfutását mutatta be.

      Az Egy őrült naplója új változatának szövegkönyve több fordítás és az eredeti orosz példány összevetésével készül. Keresztes Tamás mellett az előadás másik fontos „szereplője”, a környezetet és atmoszférát megteremtő loop lesz, amelynek segítségével élőben születik meg az előadás zenéje. Mi vagyunk őrültek, vagy a világ őrült meg körülöttünk? – erről is szól Gogol 1834-ben játszódó története, és a kérdés most, 2016-ban is ugyanolyan aktuális.

      Külön köszönet:

      Juhász Nóra, Kákonyi Árpád, Szalai József, Szarvas Dávid

      Az előadás a Katona József Színház, a FÜGE, az Orlai Produkciós Iroda és a Maszk Egyesület (Szeged) együttműködésében jött létre.

      Egyrészben  1 óra 30 perc



      rendezte: Bodó Viktor

    • HERNÁDI pont

      Díva, bohóc, ember és színésznő. Ez mind ami vagyok. Ès már egy jó ideje ez vagyok. Ilyenkor illik számot adni mi volt, mi lesz.

      Tojok az illemre, a szabályokra. Az érdekel, ami egy kicsit más. 

      Mondatok, amiket már elmondtam, amiket nekem szántak vagy szánhattak volna.

      Dalok, amiket nekem írtak vagy írhattak volna a szerzők, ha kicsit jobban odafigyelnek.

      Ez az est rólam szól!

      Szerintem szórakozni fognak. Én is szórakoztam, amíg kigondoltam. 

      Woody Allen mondta: "Nem félek a haláltól, csak nem szeretnék ott lenni amikor megtörténik"

      De mint tudjuk, jöhet egy pont...

      Külön köszönet Náray Tamásnak!

      Egy részben 1 óra 40 perc

      rendezte: Pelsőczy Réka

    • Az étkezés ártalmasságáról

      Az azonos című hosszúpróza, mikor évekkel ezelőtt megjelent, az „előadás” alcímet viselte, nem véletlenül. Az étkezés ártalmasságáról valóban termékbemutató előadás, a főhős, bizonyos Fibinger tragikomikus nagymonológja, élet-áriája haknikörútja egy állomásán, egy sokat látott, vidéki művelődési ház színpadán. Jóllehet, a főhős „az étkezés”-ről beszél csillapíthatatlanul, de életről, halálról, szerelemről, szól, a szenvedélyről, az olthatatlan, kéjes dühről, amivel az ember be akarja kebelezni a másikat, magát, a világot, míg el nem dől vele önnön börtöne és temploma, a kalodányi test.

      Az előadás a FÜGE és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre.

      Az előadás hossza: kb. 85 perc, egy részben

      rendezte: Znamenák István

    • Leszámolás velem

      Edouard Louis: Leszámolás Eddyvel című regénye alapján, Pataki Pál fordításának felhasználásával színpadra alkalmazta Rába Roland és Zöldi Gergely.

      Nagy Dániel Viktor előadásában


      Apám kétségbeesett. "Fiú ez egyáltalán, vagy mi? Folyton bőg, fél a sötétben. Miért ilyen? Én nem neveltem lánynak, pont úgy bántam vele, mint a többi fiúval!" Fogalma sem volt, hogy engem ugyanezek a kérdések gyötörnek. Ha fiú vagyok, miért nem vagyok olyan, mint a többiek? Miért viselkedem így, miért affektálok, miért gesztikulálok széles mozdulatokkal, miért olyan nőies a beszédem? Nem tudtam, miért lettem ennyire más, és ez borzalmasan fájt.

      Az előadás a FÜGE és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jönlétre.

      A színpadi adaptáció alapjául szolgáló mű: EN FINIR AVEC EDDY BELLEGUELE, Copyright  2014, Édouard Louis , All rights reserved

      Az előadás csak 14 éven felüli nézőinknek ajánlott!


      Egyrészben  1 óra 30 perc

      rendezte: Rába Roland

    • Egyasszony

      „Forszírozott, rohamos szülés során somatomentálisan és mentálisan súlyosan sérült csecsemő.” Péterfy-Novák Éva majd minden orvostól ezt a diagnózist kapta, akinek megmutatta egyre súlyosabb állapotba kerülő kislányát, a pár hónapos Zsuzsit. A kislány hét évvel élte túl a diagnózist, édesanyja pedig harminc évvel a történtek után döntött úgy, hogy blogbejegyzésekben megírja együtt töltött éveiket. A megrázó őszinteségű  blogból könyv született, a könyvből pedig ez a színházi előadás. Az Egyasszony igaz történet az élet fájdalmas titkairól, amelyekről nem szokás beszélni. Tragikus és egyben felemelő példázat, melynek különlegessége, hogy bár a rettenetet beszéli el, mégis rendíthetetlen életöröm sugárzik belőle.

      Az előadás a FÜGE és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre.

      Egyrészben  1 óra 20 perc

      rendezte: Paczolay Béla

    • Gerlóczy Márton: A csemegepultos naplója

      „A lókolbászok akarták így. A lejárt májasok. A kolozsvárik. Ők mentettek meg, hogy újra embernek érezhessem magam.” – A fiatal pesti író egy szép napon két dolgot határoz el: hogy egyedülálló lesz és hogy csemegepultos lesz. Hogy színt vigyen az életébe. Beleveti magát Budapest – és a Vásárcsarnok – sűrűjébe. Egy darabig minden jól alakul… Gerlóczy Márton regényét Ötvös András eleveníti meg, a kolbászok, a májasok, a kolozsvárik segítségével.

      Egy részben 1 óra 30 perc


      rendezte: Göttinger Pál

    • Akit az istenek szeretnek

      Élő koncert

      “Magamról és a női lélek megannyi arcáról mesélek ebben az estben– mondja Csákányi Eszter.

      A téma örök: nők – végletes lelkiállapotban. Nők, akik alárendelik magukat a férfinak, akik hiába várakoznak a megbeszélt randevún, akik kiszellőztetik a lakásból a magányt és akik mégis mindig életben maradnak.

      Csákányi Eszter mutatja be őket nagy empátiával és rokonszenvvel, humorral és öniróniával.

      Egy részben 1 óra 40 perc 

    • Heisenberg

      Egy zsúfolt pályaudvaron egy nő megpillant egy idős férfit, és hirtelen ötlettől vezérelve a nyakába csókol. Alex, a hetvenes hentes és Georgie, a negyvenes pincérnő beszélgetni kezd. Lassan, minden logika és társadalmi konvenció ellenére rájönnek: nekik dolguk van egymással. A találkozás alapjaiban forgatja fel az életüket, és végül nagy utazásra is vállalkoznak, hogy utolérjék életük elmulasztott lehetőségeit...

      A cím Werner Heisenberg német fizikusra, a határozatlansági reláció elvének kidolgozójára utal. Az elv értelmében bizonyos fizikai mennyiségek csak bizonyos határig ismerhetők meg egyszerre és pontosan. Vagyis minél pontosabb értéke van az egyiknek, annál pontatlanabb a másiknak.

      A brit szerző a legizgalmasabb kortárs színházi alkotók közé tartozik. Két műve, a Harper Regan és A kutya különös esete az éjszakában magyar színpadokon is bemutatkozott. Ez a legfrissebb darabja most nálunk látható először magyarul. 

      Az előadás hossza: 80 perc 

      rendezte: Szabó Máté

    • Tagadj tagadj tagadj

      2026-ot írunk, vagy mégsem? Eve, az ígéretes ifjú futóbajnok nő megismerkedik a sportág egyik legjobb edzőjével, aki hamarosan új 'kiegészítő kezelést' ajánl neki. Ha vállalja, ő lehet a világ leggyorsabb futója – de vajon biztonságos, legális és etikus ez a kezelés? A cím a doppingolók kézikönyvének legfontosabb mondatát idézi: "Tagadj mindent, amíg csak képes vagy." A Londonban nagy sikert aratott színdarab leleplezően őszinte, hátborzongató képet ad a sportvilág farkastörvényeiről.

      Mi az  ára egy-egy bajnoki (olimpiai) címnek?

      A színdarab Magyarországon a THEATRUM MUNDI Színházi és Irodalmi Ügynökség között létrejött megállapodás alapján kerül színre.

      Az előadás hossza: 120 perc, két részben

      rendezte: Szabó Máté

    • Őszi szonáta

      Eva a Karácsonyra haza hívja évek óta nem látott anyját, Charlotte-ot; férjével,  Viktorral nagyon készülnek a találkozásra. Az elismert és gazdag zongoraművésznő nem tudta, hogy  Eva maga mellé vette másik leányát a fogyatékos, Helenát, akit még ő helyezett el egy intézetben…van mit megbeszélniük az ünnepek alatt. Anya és lánya szeretetre vágyva küzdenek egymás elismeréséért, megértéséért, tiszteletéért. – Az előadás Ingmar Bergman 1977-78-ban készült híres filmjének forgatókönyve alapján készült .

      Egy részben 1 óra 30 perc

      rendezte: Vörös Róbert

    • Az oroszlán télen

      Plantagenet Henrik, a nagy angol király hatalmas birodalmat épített, melyhez elfoglalta Franciaország nagy részét is. Karácsonyra összehívja családját, hogy rendelkezzen az ország jövőjéről. Összecsapásaik, a hatalomért folytatott harcuk, egymást kijátszására tett folyamatos kísérleteik vérre menően szellemes helyzeteket teremtenek, melyek egytől egyig a képzelet művei. A szerző szavaival: "Sokat olvastam ezekről az emberekről, alaposan tanulmányoztam az életüket, és elképzeltem, mit érezhettek, gondolhattak, mondhattak, mit akarhattak az élettől. De hogy valójában kik voltak, azt sohasem fogjuk megtudni." A darab nagy sikereket arat világszerte a színpadokon, kitűnő filmváltozatában pedig Peter O'Toole és Katharine Hepburn játszotta a főszerepeket. 

      Az előadás hossza 165 perc, két részben. 

      rendezte: Szikszai Rémusz

    • Dühöngő ifjúság

      Jimmy Porter jazz trombitás, aki cukorkás bódéjából tartja fenn magát és terhes feleségét, Alisont. Sokat vár az élettől, és képtelen elfogadni a társadalmi elvárásokat; nem hajlandó beletörődni, hogy rá is középosztálybeli életmód várhat. A szerző saját házasságának élményeit írta meg – alig több mint két hét alatt – ebben a forradalmi művében, mely egy csapásra ismertté és népszerűvé tette őt az egész világon.

      Dühös fiatalok jelentek meg művében, akik új elvárásokkal, új frusztrációkkal és új hangon szóltak hozzá a világhoz. A színdarab hamar klasszikussá vált, több filmes feldolgozást és szántalan színpadi felújítást megélt.

      Budapesten most először látható Nádasdy Ádám remek új fordításában.

      Az előadás hossza: 110 perc, egyfelvonás

      rendezte: Znamenák István

    • Love Love Love

      Szabadság, zene, Beatles és világraszóló, nagy tervek. Két fiatal ember vagány, gátlásokat nem ismerő egymásra találása, amikor még minden lehetséges. Aztán eltelik tizenöt év, és kiderül, hogy a dolgok mégsem ilyen egyszerűek. És eltelik még huszonöt, és szinte magunkra sem ismerünk. Ezek tényleg mi voltunk? A mi gyerekeink is ezt élték át mellettünk? Ugye nem? Ugye mi jobban csináltuk? 

      Mike Bartlett több generációt is érintő kérdéseket feszegető színdarabja London után most Budapesten is látható. 

      Szellemesen és meghökkentő őszinteséggel beszél szülői felelősségről, gyermeki önállóságról, nem utolsó sorban hatalmas jutalomjáték a színészeknek, akik évtizedeket öregszenek, tizenkilenc évestől a hatvanas éveikig. 

      Ajánljuk mindenkinek, aki kíváncsi szülei fiatal korára vagy éppen a sajátjára, aki nem érti, mit nem ért a másik generáció, aki gyerek vagy szülő - és hát ki nem az? Szóval mindenkinek. 

      A színdarab előadása Magyarországon a The Agency (London) Ltd. és a Theatrum Mundi Színházi és Irodalmi Ügynökség közötti szerződés alapján jött létre.

      120 perc, két részben

      rendezte: Réthly Attila

    • Családi játszmák

      Sam Holcroft intellektuális komédiája 2015-ben a londoni Nemzeti Színház nagy sikere volt. Alaphelyzete egyszerű: családi ünnepre gyűlik össze a família, hazajön a két fiútestvér a szülőkhöz, s hozzák magukkal saját családjukat. Ahogy ez lenni szokott: frusztrációk, kényszerképzetek, rokonszenvek és ellenszenvek kerülnek felszínre, ahogy a különböző életformák és gondolkodásmódok egy asztalhoz kényszerülnek. A darab azonban több ennél: közös komédia és cinkos játék is a közönséggel. A szereplők viselkedésének egyszerűnek tűnő, de szigorú szabályait ugyanis a nézőtéren tudni lehet majd előre, így a nézők végig beavatottként láthatják lelepleződni azokat a titkokat és hazugságokat, amelyeket a szereplők egymás elől eltakarni igyekeznek. Ezen keresztül pedig mindenki kacagtató és önironikus szabályszerűségeket olvashat le önmagáról is: mi, emberek hogyan tesszük élhetővé és elviselhetővé a társas érintkezést, s ezáltal magát az életet.

      Előadás hossza: 140 perc, két részben


      rendezte: Göttinger Pál

    • Vőlegény

      „A darabban mindenki a pénz után kapkod. A pénz az a főszereplő, aki a vőlegényt nősülésre csábítja, s aztán elszakítja menyasszonyától…” (Rab Gusztáv)

      Szép Ernő a legnagyobb zsonglőr, kötéltáncos, illuzionista a magyar irodalomban. A Vőlegény pedig az egyik fő attrakció. Az első felvonás szédítően kavargó burleszk, a második krimiszerűen izgalmas szerelmi párbaj, mely egyszerre gyöngéd és tébolyultan erotikus, és mindennek tetejében egy fogorvosi székben játszódik. Vigyázat, az érzéstelenítés elmarad!

      A Szentendrei Teátrum és az Orlai Produkciós Iroda közös előadása

      Szép Ernő örökösének az engedélyét, a Hofra Kft. közvetítette (www.hofra.hu)

      Előadás hossza: 180 perc, két részben

      rendezte: Novák Eszter

    • Kétely

      1964-et írunk. A bronxi St. Nicholas Egyházi Iskola igazgatónője, Aloysius nővér kemény kézzel és alapvető gyanakvással kezeli a gondjaira bízott gyerekeket. Az iskola azonban új tanítót kap Flynn atya személyében, aki modern gondolkodást és személyes odafigyelést hoz a szigorú intézménybe. Hamarosan összetűzésre kerül sor kettejük között, és amikor egy fiatal nővér elárulja, hogy a férfi különös figyelemmel viseltet az egyik diák iránt, az események váratlan fordulatot vesznek. A Pulitzer- és Tony-díjas dráma több, mint ötszázszor ment a Broadway-n, filmváltozatában, melyet maga a szerző rendezett, Meryl Streep és Philip Seymour Hoffman játszotta a főszerepeket.

      A színdarab Magyarországon a Theatrum Mundi Színházi és Irodalmi Ügynökség között létrejött megállapodás alapján kerül színre.

      Az előadás a Mediszin Kft. és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre.

      Előadás hossza: 85 perc, egy részben

      rendezte: Pelsőczy Réka

    • A hullaégető

      Karel Kopfrkingl, a prágai krematórium dolgozója a magával és a világgal elégedett tisztességes kispolgár mintapéldánya. A rajongásig imádja feleségét és két gyermekét, nagy buzgalommal és szakértelemmel végzi munkáját, és egyáltalán nem foglalkozik politikával. Ám 1938-at írunk, amikor is Németország elfoglalja a Szudéta-vidéket. Ekkor fokozatosan előbukkan a rendes honpolgár álarca alól az álszent szörnyeteg, a behízelgő hóhér, akinek fel sem tűnik, hogy már egy párhuzamos világrendet szolgál, melynek javáért magától értetődő természetességgel áldozza fel a hozzá legközelebb álló embereket is.

      Ladislav Fuks hátborzongató regényéből a hatvanas években csehszlovák film is készült rasszizmusról, kirekesztésről, és arról a bizonyos szellemről, ami kiszabadult a palackból. Gálvölgyi János akkor Kopfrkingl magyar hangja volt, most végre színpadon is eljátszhatja ezt az aktualitásából mit sem vesztett történetet.

      A színdarab Magyarországon a DILIA Színházi, Irodalmi és Audiovizuális Ügynökség (Prága) és a THEATRUM MUNDI Színházi és Irodalmi Ügynökség között létrejött megállapodás alapján kerül színre.

      Az előadás a Vaskakas Bábszínház és az Orlai Produkciós Iroda együttműködésében jött létre.

      Előadás hossza: 95 perc, egy részben

      rendezte: Pelsőczy Réka

    • Bocs, félrement!

      Egy nagy lebukás szimfóniája, e-mailekben, telefonokon és csevegő-programokon előadva. 

      Stephanie boldogan éli a hű feleségek életét: gondoskodik a háztartásról, neveli a gyerekeket - aztán egy napon kap saját számítógépet. Be is csap a mennykő. Érkezik egy furcsa üzenet a férjétől, talán nem is neki szánta? Csatlakozik Peg, a legjobb barátnő, hogy bosszút álljon az aljas férfinemen, és George, a legjobb barát, hogy mentse a menthetőt. De ki az a Wanda? Itt valami visszavonhatatlanul félrement.

      A nagy sikerű off-Broadway komédia valós történet, valós e-mailekből. Sokan játszhattuk már valamelyik szerepét. 

      Egy részben 1 óra 15 perc

      rendezte: Paczolay Béla

    • Pesti Barokk

      Budapesti bulik a nyolcvanas évek derekán. Szerelmi bonyodalmak, hódítások, megcsalások, barátságmítoszok, besúgók. A harmincegynéhány éves Koszta János otthonosan mozog ebben a világban, mégsem találja a helyét. A felhíguló Kádár-korszakban kell léteznie - szeretteit elengednie, zavaros nőügyeit tisztáznia, kezdődő felnőttségét kitalálnia. Mennie vagy maradnia - közben pedig élnie. Honnan is kezdje? És hová juthat el? Mire megy azzal, hogy okosan látja élete hülyeségeit? Szerethető, szánalomra méltó, gyenge és erős felváltva. 

      Egyetlen stabil pont van az életében: a nagyanyja…

      És közben: pesti. Rendíthetetlenül pesti. 

      Dés Mihály regényéből Kern András készített színpadi változatot.

      Két részben 2 óra 15 perc

      rendezte: Göttinger Pál

    • Párterápia

      Évek óta nagy sikerrel játsszuk Daniel Glattauer előző művét, a Gyógyír északi szélre már több mint százszor tárta a nézők elé két ember megismerkedésének kalandos és humoros történetét. Most tovább lép a szerző, a Párterápia házaspárjának életéből már rég eltűnt az első évek izgalma. Ismerős a helyzet: valami végleg elveszett, és mielőtt végleges döntést hozna, egy utolsó kísérletképpen szakemberhez fordul a férfi és a nő. Az orvos munkához lát, frenetikus helyzetek, mulattató fordulatok és meglepetések során ismerjük meg már nem is csak a páciensek, hanem maga a pszichiáter életét is. Glattauer vígjátéka nagy emberismerettel és virtuozitással sodorja nézőjét a hősökkel együtt a jövő meglepetései felé...

      Két  részben 2 óra 

      Figyelem! 2018. december 31-én a Párterápia című előadásunkat a Hatszín Teátrumban láthatják!


      rendezte: Znamenák István

    • Várj, míg sötét lesz

      Három idegen férfi találkozik egy üres lakásban. Keresnek valamit, ami a háziaknak nem jelent semmit, nem is emlékeznek, hogy hová tehették, de a három idegen közül egy tisztában van vele, milyen sokat ér. Hogy mi ez a valami, és miért olyan fontos, azt csak ez az egy szereplő tudja. Mindenkinél kiszolgáltatottabb azonban a hamarosan hazaérkező háziasszony, a gyanútlan Susy, akit még a látása sem segít abban, hogy felismerje az egyre növekvő veszedelmet. Bravúros szerepjátékok egész sorával próbálják a bűnözők kiszedni belőle azt, amiről fogalma sincs. Igazi macska-egér játszma kezdődik, és a növekvő sötétben összemosódik, ki az üldöző és ki az üldözött.

      A darab számtalanszor aratott nagy sikert a világ színpadain (Quentin Tarantino is szerepelt egyik felújításában), az Audrey Hepburn főszereplésével készült filmváltozat pedig örök klasszikus.  

      Egy részben 1 óra 30 perc



      rendezte: Novák Eszter

    • Száll a kakukk fészkére

      Utolsó előadások: 2019. március 31. 15 és 19 óra

      ---

      McMurphy, a zabolázhatatlan elítélt elmezavart szimulálva a börtönből átköltözik az elmegyógyintézetbe, hogy rabságát egy fokkal kíméletesebb körülmények között tölthesse le. Nem számít rá, hogy Ratched főnővér személyében rafináltabb zsarnokkal kerül össze, mint eddigi életében bárhol, bármikor. Nem marad más számára, mint a humor, hogy felvegye a harcot az elfogadhatatlanul, de olajozottan működő embergyár ellen. Meg kell találnia az emberi kapcsolatot a módszeresen elembertelenített ápoltakkal. Talán akkor sikerülhet...

      Ken Kesey regényéből a hetvenes években készült színpadi és filmes adaptáció is. A film Jack Nicholson felejthetetlen alakításával lett alapmű. A színdarabot hosszú évek után láthatja újra a közönség Budapesten.

      Ken Kesey regényének magyar címe Bartos Tibor jogörökösének engedélye alapján került felhasználásra.

      Két részben max 2 óra 45 perc

      rendezte: Znamenák István

    • Joe Dipietro: A folyón túl Itália

      Négy olasz-amerikai nagyszülő ül a vasárnapi ebédnél hétről hétre, és várja az unokát a nyüzsgő New York-i belvárosból. És ha már együtt vannak, elszabadul a konyhaművészet meg a valódi olasz téboly. Csakhogy Nick nagy bejelentésre készül...

      Joe Dipietro vérbő komédiája generációs különbségekre épül: az időseknek mindig első a család, a fiataloknál ez bizony már nem ilyen egyszerű.

      A színdarab Magyarországon a THEATRUM MUNDI Színházi és Irodalmi Ügynökség közvetítésével kerül színre.

      Két részben 2 óra 15 perc

      rendezte: Znamenák István

    • Bill Manhoff: Bagoly és Cica

      Utolsó előadás: 2019. március 22. 19 óra

      ----

      Felix ifjú író, aki a nagy áttörésre vár. Szakadatlanul dolgozik a nagy regényen, amely majd híressé teszi, ám a kiadók sorra visszautasítják őt. Doris, a magát modellnek valló fiatal nő a jég hátán is megél - illetve élne, ha hagynák. Ám az éjszaka közepén kiteszik a lakásából, ő pedig bekopog, hogy menedéket keressen Felixnél. Náluk ellentétesebb két embert nem hordott még a hátán a föld. Csupán egy percre van szükség, hogy egymás agyára menjenek. Ám mégis össze vannak kényszerülve egy pici garzonlakásba. Hát mindent megtesznek, hogy valahogy túléljék a helyzetet.

      A hatalmas sikerrel bemutatott komédia filmen is emlékezetes volt: főszerepeit Barbra Streisand és George Segal játszotta..

      A színdarab Magyarországon a THEATRUM MUNDI Színházi és Irodalmi Ügynökség közvetítésével kerül színre.

      Egy részben 1 óra 30 perc

      rendezte: Pelsőczy Réka

    • Richard Baer: Hitted volna?

      Herman és Christine barátok, több mint harminc éve. Amíg házastársaik éltek, állandóan összejártak négyesben. Mára mindketten egyedül maradtak, mégis alig találkoznak. Christine megunta a magányt, és végre úgy döntött, elköltözik a városból, új életet kezd. Összecsomagolt, költöztetőket hívott, és már minden készen áll az új élet kezdésére, amikor betoppan a kissé morcos jó barát. Richard Baer darabja rengeteg humorral és szeretettel mutatja be, hogy csodák márpedig történhetnek. Bármikor.

      Egy részben 1 óra 40 perc

       

      rendezte: Verebes István

    • Robert James Waller: A szív hídjai

      1965.

      Amerikai kisváros.

      Egy nő, aki Olaszországból Amerikába költözött, hogy régi terveit feladva, feleség és anya legyen egy farmon.

      Egy férfi, aki a National Geographic számára készít fényképeket a környék fedett hídjairól.

      Egy véletlen találkozás, amelyből megrendítő szerelem lesz.

      Sorsuk talán mindig egymás felé tartott – még ha nem is tudtak róla. Négy napjuk van rá, hogy gyökeresen megváltoztassák egymás életét. Lehetséges ez?

      A Madison megye hídjai Robert James Waller nagy sikerű regényének filmváltozata Meryl Streep és Clint Eastwood főszereplésével meghódította az egész világot. Magyarországon először Udvaros Dorottya és László Zsolt kelti életre a felkavaró történetet.

      Egy részben 1 óra 50 perc

      rendezte: Novák Eszter

    • Együtt.Szabadon
  • Következő előadásnap:

    Valódi hamisítvány

    2019.02.18 (19:00)Tamási Városi Művelődési Központ

    Jegyvásárlás

    Dühöngő ifjúság

    2019.02.18 (19:00)Kanizsai Kulturális Központ

    Jegyvásárlás

    Mr. Sloane szórakozik

    2019.02.18 (20:00)Jurányi Inkubátorház

    Jegyvásárlás

    Hírlevél feliratkozás

    Kedvezményes jegyvásárlás

    Mastercaddal és Maestro kártyával 10% kedvezmény!

    Facebook / Orlai

  • Hírek
  • Műsor
  • Előadások
  • Együtt.szabadon
  • Kapcsolat
  • Bérlet

© 2019 Orlai Produkciós Iroda. | Minden jog fenntartva.

x